Krótka historia logo czasopisma Andragogy

Każda historia logo, czy logotypu rozpoczyna się od pomysłu. Rozmowa z klientem, pytania o oczekiwania, kształty, kolory. Następnie siadam przed białą kartką z ołówkiem i rysuje. Czasem kilka, czasem kilkanaście projektów. Z tych wybieram te, które najbardziej mi się podobają. One jesdnak często są później zmieniane już w komputerze, kiedy przyjdzie mi do głowy pomysł, że coś będzie mogło lepiej wyglądać w nieco zmienionej formie.

Następnie odpalam komputer i zabieram się do pracy. Przygotowuję kilka projektów, eksperymentuje z kształtami, wymiarami oraz kolorami. Na koniec przygotowuję zazwyczaj około trzech projektów logo, do wyboru dla klienta. W wypadku czasopisma Andragogy, kolory były już zdefiniowane (są to kolory koła naukowego „Variograf”). Postawiłem na prosty kształt kwadratu, w który wpisana jest przecięta na pół litera A. Pod spodem umieściłem nazwę czasopisma w kroju jednego z moich ulubionych fontów „Lato”.

suscipit eget Praesent sem, ut quis elit. dictum efficitur. amet,